Mysterium

Jag är fundersam.
Efter att jag stått och hamrat och skrikit på syster utanför dörren i ett ömkligt försök att komma in  i huset (som är ganska svårt när ens hemmanyckeln har blivit uppäten av bermudatriangelsmonstret) plingar det plötsligt till i telefonen och jag får läsa ett kortfattat, ilsket sms från syster om var jag kan hitta nycklarna.
Irriterat letar jag då rätt på dem och låser upp dörren medan jag förbereder mig på att argt fråga varför hon, när hon nu tydligen har hört mig skrika och hamra så länge inte kunde komma och öppna dörren själv. Jag kliver in och börjar ropa på henne, men får inget svar.
Det har nu gått drygt en timme och jag har letat igenom hela huset utan att hitta henne. Antingen leker hon någon slags lek med mig, som egentligen inte skulle vara så förvånande eftersom hon hyser en enorm kärlek till att leka lekar, eller så besitter hon helt enkelt övernaturliga storasysterliga krafter som gör att hon alltid har koll på mig.
Ingen vet.


/Maggie





Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha ja hur går de, lever de på din skärm ännu :)?

2011-11-17 @ 16:10:22
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Emma

Ojojoj! Läskigt! Det har ju hänt förut!!

2011-11-17 @ 20:28:58
Postat av: Johannaty

Tack snälla söta du :)

2011-11-17 @ 22:50:09
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0