Tvångsomhändertagen

Tydligen MÅSTE jag skriva något just nu.  Som M antydde tidigare så är vi i skrivkoma, eller i alla fall jag.
Och enda botemedlet mot detta är tydligen att skriva mot sin vilja.
Så därför sitter jag här nu, i köket, med datorn i knäet och en syster som inte kommer gå härifrån förrän hon ser att jag har skrivit ett nytt inlägg.
Nu sitter jag då och öppnar mina sinnen för att låta inspirationen komma som i en våg över mig.
Snart.
Snart.

OJ

DEN KOM!

Gaaaaah, fingrarna gör vågen och ögongloberna gör volter medans pupillerna snurrar i alla världens fart. Halsen roterar och huvudet följer med i samma spår.

Nu.

Nu kan jag skriva igen.

Tack M :)





//Thyra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0