Kattrelation

Min Far har alltid varit otroligt duktig på att berätta historier som fängslar eftersom han vrider lite på sanningen, så imorse gjorde han det igen när han berättade för Thyra om hur jag slängt ut katt j*keln som han själv brukar kalla henne.
Hon är gudomligt söt. Och jag tycker om henne nästan jämt.
Men efter att ett antal gånger hamnat i obehagliga situationer där en kattspya hamnat på olämpliga ställen, på foten, i Morgonrocken, i sängen, Så har vår relation fått sina brister.
Jag tycker om henne, men INTE när hon spyr.

/M, kattmisshandlaren...

Kommentarer
Postat av: :)

sv: HAha! Gillar kommetaren ;) dagens skratt :)

2011-11-19 @ 10:20:49
URL: http://hannapong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0