En chockerande fjärrkontrollshistoria

Jag chockade mig själv idag, på ett väldigt pinsamt sätt.
Jag är glad att jag i denna situation var ensam och att ingen, absolut ingen var i närheten för att se mig i detta läge.
Vi kan säga att jag åt en macka. Denna macka hade ett tjockt lager majonäs, en skiva rökt lax på. Vi stannar där.

Ni vet som det kan bli ibland.
Majonäsen var i ett litet för tjockt lager.
Det rinner ner lite längs kanterna på smörgåsen.
Majonäsen hamnar på ett finger.
Majonäsen hamnar på två fingar.
Sen helt utan sin vetskap, så har man smetat majonäs på fjärrkontrollen.
Ni vet hur det är.

Det pinsamma i denna situation, som om det vore det självklaraste att göra i hela världen, är hur jag plockar upp fjärrkontrollen för att SLICKA bort majonäsen.

Så vidare. Jag är så glad att jag var hemma, själv.

Tänk vad underligt det skulle bli om jag hemma hos ett sällskap på ett gäng härliga människor, tappar ut min cola, för att sedan, helt naturligt, börja att friskt lapa i mig allt från bordet och suga in all cola som hamnade på duken.

Det är precis samma sak.

Så detta bör vara första och sista gången detta hände.

//M eller T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha med tanke på att jag precis såg Maggie sitta och slicka ketchup från tröjan så skulle det inte förvåna mig om det är hon som skrivit det här inlägget.. Men vad jag lärt mig under den senaste tiden är att ni syskon är ganska lika så jag antar att det lika gärna skulle kunna vara Thyra! Spännande!

2011-11-16 @ 18:44:27
Postat av: Emma

Och där försvann mitt namn... (som jag förklarade för dig Maggie..(vet inte om jag ska kalla dig för Maggie eller Michaela här...)om du kommer ihåg) (parentes i parentesen - lyckat! men nu skrev jag det så nu vet ni att det var jag som skrev kommentaren ovan! :)

2011-11-16 @ 18:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0