1, 2, 3 Smile!



Nu när det börjar närma sig första advent vill jag minnas det bästa av sommaren. Här bjuder jag på en bild som står för glädje, värme och sommar.
Tänkte först skriva en reflektion om vad som händer på bilden, men tycker det är överskattat. Om ni tittar snabbt på bilden ser det ut som pappa blundar och tänker varma tankar samtidigt som han håller sin hand på Pers hand. När Per bli lite illa till mods så gör han som på bilden. Biter sig i ena kinden. Hos fröken T tror jag att en bit av det förkolnade revbenspjället har fastnat och hon försöker le med ögonen samtidigt som den jäkla köttbiten bara ska ut.
Det vart visst lite av en reflektion i alla fall. Det skulle egentligen räckt med att jag kommentera bilden med orden:

"1, 2, 3 SMILE"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0